Anmälan Bäverloppet
Hur man anmäler sig till Bäverloppet!
Det går att anmäla sig i förtid, fram till torsdagen före tävling. Det går även att anmäla sig på plats under tävlingsdagen mot en förhöjd avgift.
A) Föranmälan:
Betala först via antingen Bankgiro eller Swish (se nedan) och skicka sedan ett mejl till rosson.if@telia.com efter att du betalt in till bankgiro/swish.
Vi stämmer av anmälningarna mot kontoinbetalningarna på fredag. OBS!!! Inbetalningar till bankgiro eller via swish som sker efter torsdag kväll syns tyvärr inte förrän på måndag efter tävlingen! Om man inte kan uppvisa en giltig kvittens kommer vi att behöva ta betalt (igen), om vi inte kan se att det är betalt i tid. Om man därför har betalt dubbelt kan vi självklart återbetala avgiften. Återkom till oss med kvitton från dina betalningar.
OBS! Nummerlappen hämtas ut på Rossöns IP (fotbollsplan) från kl 09:30 tävlingsdagen. Följ skyltar på plats.
Anmälningsavgift;
Barn-/ungdom 0-14 år: 80 kr
Dam-, herrmil samt mixed gå/lunka 5 km och 10 km: 170 kr
Det finns 2 alternativ att föranmäla sig eller flera samtidigt;
Betala in anmälningsavgiften via antingen;
1A) Bankgiro: 5830-5699, senast torsdagen samma vecka.
"Meddelande" vid bankgiro-betalning kan med fördel vara den e-postadress som används vid anmälan.
eller
1B) Swish: 123 305 26 93, senast torsdagen samma vecka.
"Meddelande" vid swish-betalning kan vara namn och födelseår på barn/ungdom alternativt namn på tävlande i motion/tävlingsklasserna, den kan även med fördel innehålla den e-postadress som används vid anmälan.
2) Mejla till rosson.if@telia.com
Ange i mejlet;
För- Efternamn
Klubb/Förening/Lag/Ort/"Valfritt" (om du inte har en klubb eller förening så går det så klart bra med valfritt påhittat namn)
Tävlingsklass (dam-mil, herrmil, mixed 10 km eller mixed 5 km)
alternativt
födelseår för barnklasserna (0-14 år).
Skicka dessutom gärna en avstämning via e-post till rosson.if@telia.com efter att du betalt in till bankgiro/swish med samma information som i bankgiro/swish-inbetalningen.
Vi stämmer av anmälningarna mot kontoinbetalningarna på fredag. OBS!!! Inbetalningar till bankgiro efter torsdag kväll syns tyvärr inte förrän på måndag efter tävlingen!
OBS! Nummerlappen hämtas ut på Rossöns IP (fotbollsplan) från kl 09:30 tävlingsdagen. Följ skyltar på plats.
B) Efteranmälan:
Anmälningsavgift, efteranmälan;
Barn-/ungdom 0-14 år: 100 kr
Dam-, herrmil samt mixed gå/lunka 5 km och 10 km: 220 kr
Anmälan kan också ske på plats under lördagen. OBS! Senast 1 timme innan start vid sekretariatet på Rossöns IP (fotbollsplan).
Följ instruktionerna vid sekretariatet och fyll i där anvisad anmälningsblankett via din mobil och betala sedan med swish vid uthämtning av nummerlappen. Swish-kvitto (mobilskärm) samt anmälningslapp kvitteras mot nummerlappen.
Nummerlappen hämtas ut vid sekretariatet på Rossöns IP (fotbollsplan) från kl 09:30 tävlingsdagen. Följ skyltar på plats.
Swish-anmälan ska innehålla:
För barn-/ungdom 0-14 år: "Namn på tävlande, födelseår".
För dam-, herrmil samt mixed gå/lunka 5 km och 10 km: "Namn på tävlande".